Appcelopp

16 Jejaka Finalis Mister Malaysia United Pageants 2016..!!!

Secara rasminya, Malaysia United Nation Pageants (‪#‎MUNP‬) memperkenalkan 16 peserta yang dipilih mewakili 16 buah negeri untuk bersaing dalam pertandingan pageant lelaki terunggul di negara ini iaitu Mister Planet Malaysia 2016 (‪#‎MPM2016‬).


Menerusi beberapa peringkat saringan termasuklah ujian kecerdasan mental dan kecergasan fizikal, inilah 16 yang terbaik berbanding ramai lagi calon lain yang telah mengikuti program pendek sesi uji bakat yang diadakan bermula April sehingga Oktober tahun ini.


Tahniah diucapkan buat kesemua finalis dan diharap, peluang yang telah diberikan dapat digalas dengan baik, sekali gus berjaya dinobatkan sebagai juara Mister Planet Malaysia yang baharu.


Selain pemenang tempat pertama, finalis lain yang komited juga berpeluang untuk diangkat sebagai Mister Malaysia mewakili negara ke peringkat dunia dalam beberapa pertandingan francais yang lesennya dimiliki oleh MUNP seperti Mister Global Malaysia, Mister United Ambassador Malaysia, Mister United Continent Malaysia dan Mister Pan-Continental Malaysia.

Teruskan Selongkar...
Teruskan Selongkar »

About Admin

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close