Terkini

Si Ayah Gigih Iklankan Anaknya Dalam Surat Khabar Untuk Cari Jodoh

Sumber: Cosmopolitan Oleh: Aimi Nordin

Selalu orang iklankan diri dia sendiri untuk berkahwin kan? Haaa, kali ni seorang ayah Arthur Brooks yang berusia 78 tahun sanggup bayar RM 3648 untuk iklankan anak lelakinya yang masih bujang di dalam sebuah surat khabar.

Arthur siap tulis semua peribadi anaknya lengkap dalam muka surat tersebut serta gambar anaknya, Baron Brooks.

“Nama saya Baron Brooks,” iklan itu berbunyi. Saya mencari seorang isteri yang sudah bersedia, sanggup dan mampu untuk mempunyai anak secepat mungkin

“Saya berusia 48 tahun, tidak pernah berkahwin dan tinggal di Salt Lake City. Saya kelihatan sama seperti gambar saya kecuali saya kini lebih banyak uban”

Ciri-ciri dan kriteria juga telah dinyatakan dalam iklan tersebut.

10_2

Seriously comel bapa dia ni!

SUMBER : http://gengviral.blogspot.com/

About Admin

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close