Berita

AJAK SHIRO MENGAKU AKHIRNYA ISTERI SUKA ADEGAN ROMANTIS BERSAMA ARTIS WANITA LAIN !



PUTRAJAYA, 16 Mei — Ada permintaan ganjil isteri Ajak Shiro, pelakon Isteriku Bukan Tukang Masak, sewaktu membawa babak romantik dalam telefilem itu.
Nur Afifah Amin mahu si suami menimbulkan rasa cemburu di dalam hatinya apabila berlakon bersama Zara Zya nanti.

Beliau percaya Ajak, nama popular Mohd Hanaffi Razak, perlu membuatnya cemburu dalam sambungan drama itu bagi mendatangkan impak kepada penonton.

Untuk membuatnya cemburu, Nur Afifah rela mengajar Ajak di lokasi penggambaran. Bagi suri rumah itu, jika beliau cemburu, lakonannya suami akan berkesan pada jiwa penonton.

Afifah melalui laman Instagram pada Oktober tahun lalu menceritakan suaminya lebih romantik berbanding watak drama itu, terutamanya ketika bersamanya dan anak-anak.
Bercakap kepada ProjekMMO, Ajak pula berkata bagi memberi lebih dampak kepada penonton, latihan penggambaran drama itu turut dilakukan bersama isterinya.
Katanya, Isteriku Bukan Tukang Masak yang sekali lagi menggandingkannya bersama Zara Zya akan mula menjalani penggambaran dalam tempoh seminggu lagi.
“Dia (isteri) hendak saya cemburukan dia dalam drama itu supaya dia rasa benda itu sampai. Kadang-kadang saya berlatih dengan dia juga,” katanya.
- See more at: http://ift.tt/1Thn7CK



- See more at: http://ift.tt/1Thn7CK

About Admin

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close