Nak Tahu Perwatakan Gadis Melayu Mengikut Negeri ??


Nak Tahu Perwatakan Gadis Melayu Mengikut Negeri ?? | Semalam waktu aku main scroll Facebook, aku jumpalah 1 status yang menarik. Status tu berkenaan perwatakan gadis melayu mengikut negeri. Aku baca status tu dan agak menarik dan juga ada sikit-sikit betulnya. Jadi aku ambil keputusan untuk kongsikan dalam blog. Sebelum korang baca jangan percaya semua, tak semua wanita macam yang diceritakan ada juga yang ok.

Kuala Lumpur : Palsu sebab bertepek make up, perangai moden

Perak : Ramai yang berkulit hitam manis, bercakap agak riak

Negeri Sembilan : Raut wajah kasar, kalau cantik pun biasa-biasa sahaja, watak pelbagai

Melaka : Rupa paras biasa sahaja, agak keras hati, mulut agak celupar

Pahang : Ramai yang cantik manis tetapi agak sombong, susah untuk mesra

Johor : Paling tak cantik sebab mata sepet tetapi berfikiran terbuka

Kelantan : Paling cantik tetapi kuat perkauman

Terengganu : Cantik, kurang sedikit dari gadis Kelantan

Utara : Agak kasar dalam nada pertuturan dan gurauan tetapi mudah mesra

Aku tak cakap apa yang aku jumpa ni 100% betul. Pada aku cantik tu subjektif. Tak semua gadis Kelantan cantik dan tak semua gadis Johor tu tak cantik. Allah Maha Adil.

About Admin

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close