Video

Juri Terkejut Lihat Bakat Gadis Thailand Ini

Juri Terkejut Lihat Bakat Gadis Thailand Ini

Juri Terkejut Lihat Bakat Gadis Thailand Ini

Sebuah rancangan menguji bakat Got Talent di Thailand berakhir dengan satu inseden yang amat megejutkan. Seorang peserta wanita telah memamerkan bakat yang diluar jangkaan juri dan juga penonton.

Video ini sudah lama ditayangkan sejak tahun 2012 lalu, namun hingga sekarang masih menjadiviral di laman sosial. Satu akaun Youtube iaitu Hantu Rese telah memuat naik semula video tersebut dan sudah 100 ribu kali ditonton.

Gadis cantik yang berasal dari Thailand ini telah menunjukkan kemampuan melukis di atas kanvas. Namun bukan dengan cara yang biasa. Setelah ia memperkenalkan diri, gadis ini kemudian mengambil cat lalu melukisnya dengan tangan.

Namun ianya masih belum selesai. Gadis ini kemudiannya menaggalkan bajunya, kemudian menanggalkan coli yang dipakainya itu. Semua penonton juga juri terkejut. Bahagian payudaranya telah disensor. Belum selesai tayangan ini namun video sudah dipotong.

Juri Terkejut Lihat Bakat Gadis Thailand Ini | Video Gadis Tersebut

 
Belum tahu apakah tayangan ini sempat muncul di stesen Televisyen Thailand atau tidak namun di tayangan tersebut terlihat ekspresi terkejut dan menunjukkan ketidaksukaan atas tayangan ini

About Admin

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close