Berita

Adegan Kurang Sopan Pemandu Lelaki Dirakam


Seorang lelaki yang sedang memandu bersendirian, kantoi sedang melakukan aksi menjijikan.. Aksi lelaki itu dirakam oleh seorang pengguna jalan raya lain, dalam rakaman video tersebut menunjukkan mamat sengal itu sedang memandu kereta sambil main anu dia! 

Eeeuuuwwekk! Tengah memandu pun menjadi noh 'buat' macam itu, dah sangap sangat ni! Banyak menonton cerita tak senonoh lah tu atau tak cukup ‘kasih sayang’ dari isteri?? 

Sebab tu dia dok gila-gila seorang diri sambil memandu.. Walaupun waktu malam, mamat itu ingat tak ada orang nampak ke aksi tak senonoh dia?? Malangnya, ada yang nampak aksi menjijikkan dia tu, siap rakam lagi.. 

Kami rasa mamat itu tak berapa ‘sihat’ dari segi mental la, sebab kalau sihat tak kan dia nak buat macam tu.. Agaknya dia ni kurang kasih sayang dari rumah, tu pasal la jadi macam tu.. Meroyan tiba-tiba nak mel*ncap sambil memandu.. Orang gila je sanggup buat perangai mcam itu.. Huhuuhhhu.. 

Ni kami nak pesan kat korang, siapa-siapa yang suka menonton filem tak senonoh, otak korang akan jadi lembab dan mudah lupa.. Yela, selalu menonton aurat orang lain, korang juga yang jadi lembab.. Filem macam itu hanya merosak pemikiran korang je. 

About Admin

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close